Uwaga!

Zgłoś reklamację bezpośrednio u producenta!

Dzięki wybraniu opcji zgłoszenia reklamacji bezpośrednio poprzez formularz na stronie producenta:

  • Skrócisz czas oczekiwania na odpowiedź.
  • Otrzymasz bezpośrednią odpowiedź z działu serwisu danego producenta.
  • Zyskasz dostęp do informacji o częściach zamiennych.

 

Poniżej udostępniamy również formularz reklamacyjny.

Zgłaszana reklamacja poprzez formularz na stronie Lazienkarium.pl będzie procedowana dłużej, ze względu na przesłanie jej do producenta lub dystrybutora, od którego dany produkt został kupiony.

Najczęściej zadawane pytania:

Jak szybko otrzymam odpowiedź w sprawie mojej reklamacji?

Ze względu na dłuższy proces procedowana, odpowiedź na reklamację może się wydłużyć do ustawowych 14 dni!


Dlaczego moja reklamacja jest przekazywana do producenta / dostawcy skoro ja zakupiłam towar u Państwa w sklepie i od Państwa oczekuję odpowiedzi?

Wszystkie reklamacje zgłaszamy zawsze do naszych dostawców lub producentów, ponieważ to oni są gwarantami reklamowanego asortymentu. W związku z tym, aby przyspieszyć każdy rodzaj reklamacji serdecznie prosimy o zgłaszanie ich bezpośrednio do firmy produkującej towar (lista powyżej).


Czy jest szansa zająć się daną reklamacją szybciej, ponieważ jutro przychodzą fachowcy i nie mam czasu czekać?

Dokładamy wszelkich starań, aby proces realizacji reklamacji był jak najszybszy, aczkolwiek jesteśmy zobligowani również do przestrzegania procedur naszych producentów/dostawców, przez co nie mamy możliwości przyspieszenia reklamacji.

Dlaczego kontakt z działem reklamacji jest tylko poprzez e-maila?

Pragniemy przekazywać Państwu jedynie rzetelne informacje dotyczące statusu reklamacji, bez niedomówień i niejasności, stąd też nasza komunikacja z tym działem jest realizowana jedynie w formie pisemnej (tj. mailowo lub pocztę tradycyjną).
 

Formularz reklamacji


 

Rekomendacje i wyróżnienia