/images/files/thumbnails/450x450f/1052272851.jpg /images/files/1052272851.jpg Ronal Swing-Line Ścianka prysznicowa boczna - 120 x 195 cm biały Pas satynowy poziomy (SLT112000451)

Ronal Swing-Line Ścianka prysznicowa boczna - 120 x 195 cm biały Pas satynowy poziomy (SLT112000451)

Ronal - Sanswiss
Producent: Ronal - Sanswiss
Seria: Swing-Line
Kod: SLT112000451
Cena: 2207 
Dostępność: niedostępny
Koszt wysyłki: 0,00 zł
Kup taniej
Zamów rozmowę
Produkt niedostępny - zapraszamy do zapoznania się z naszą pozostałą ofertą!

Opis produktu Ronal Swing-Line Ścianka prysznicowa boczna - 120 x 195 cm biały Pas satynowy poziomy (SLT112000451)


Firma Ronal począwszy od roku 1981 stale stara się proponować klientom produkty, które swoją jakość zawdzięczają produkcji w najnowocześniejszych zakładach w Europie. Właśnie doskonała jakość i stały rozwój zaplecza produkcyjnego przyczynił się do sukcesu firmy na wielu rynkach.

Drzwi i ścianki prysznicowe Ronala podobnie jak inne produkty tego producenta wytwarzane są w bardzo nowoczesnych zakładach produkcyjnych, dzięki czemu cechuje je wysoka jakość oraz wytrzymałość. Bez problemu powinny zatem znieść nawet intensywne użytkowanie.

O wysokiej jakości produktów firmy Ronal można się przekonać choćby na przykładzie produktu takiego jak: Ronal Swing-Line Ścianka prysznicowa boczna - 120/195 cm biały Pas satynowy poziomy (SLT112000451).

Certyfikowany Sprzedawca Sanswiss

Sanswiss Group to część międzynarodowego koncernu RONAL GROUP, którego celem jest zwiększanie jakości usług za sprawą innowacji oraz polityki orientacji na Klienta. Od samego początku istnienia, przez ponad trzy dekady, firma stawia na zaufane relacje biznesowe, które stały się składową sukcesu marki na globalnym rynku. W wyniku takiej postawy nasz sklep jest dziś Certyfikowanym Sprzedawcą Sanswiss/Ronal i od kilku lat wspólnie z marką tworzy nową definicję satysfakcji Klienta. Zapewniamy Państwu, że produkty sygnowane logo Sanswiss/Ronal dostępne w naszej ofercie są w 100% oryginalne i pochodzą z polskiej dystrybucji, a cały proces sprzedaży obejmuje europejskie normy pracy z Konsumentem. Gwarantujemy, że wybierając produkty szwajcarskiej firmy Ronal/SanSwissz naszej oferty, zyskują Państwo nie tylko niezawodny towar, ale też zadowolenie. Jest ono podyktowane profesjonalnym podejściem, przyjaznym kontaktem, szybką realizacją zamówienia i sprawną obsługą ewentualnych reklamacji. Nas zespół to wykwalifikowana kadra ludzi, który w wyniku systematycznych szkoleń asortymentowych pod przewodnictwem marki Ronal/Sanswiss pogłębiają informacje dotyczące funkcjonalności, designu oraz parametrów technicznych produktów Ronal/Sanswiss. Odpowiemy na wszelkie Państwa pytania, w prawidłowy sposób dobierzmy produkty komplementarne i podzielimy się nasza pasją. Zakupy tutaj będą czystą przyjemnością!

  • Masz pewność terminowej dostawy – dzięki czemu możesz cieszyć się z produktu już po 24H,
  • Oszczędzasz pieniądze – wszystkie oferowane produkty posiadają atrakcyjne ceny i koszty dostaw,
  • Otrzymujesz oryginalny asortyment prosto od producenta!
  • Zyskujesz techniczne i aranżacyjne porady naszych Handlowców.

Sanswiss partner internetowy Łazienkarium.pl


Kod rabatowy Sanswiss - 5%

Wpisz go w uwagach podczas składania zamówienia lub wyślij w mailu z listą produktów na sklep@lazienkarium.pl. Sprzedawca naszego sklepu naliczy go na wszystkie produkty marki Sanswiss w Twoim zamówieniu!

Sanswiss kod rabatowy


Odpływ liniowy – jaki wybrać? Który będzie najlepszy?


Montaż kabiny prysznicowej związany jest z szeregiem aspektów natury technicznej, począwszy od prawidłowej instalacji i przeprowadzenia hydroizolacji. Współcześnie odchodzi się od tradycyjnych rozwiązań wyposażonych w brodziki i standardowe kabiny prysznicowe, na rzecz stylowej i nowoczesnej kabiny typu walk-in, której nierozłącznymi elementami są odpływy liniowe montowane w posadzce. Odpływ liniowy cieszy się coraz większą popularnością z uwagi na przestronny efekt, jaki tworzy we wnętrzu łazienki oraz względy praktyczne związane z montażem, łatwiejszym utrzymaniem czystości oraz bezpieczeństwem, szczególnie w przypadku osób starszych i dzieci. Pośród dostępnych możliwości produktami godnymi uwagi są odpływy liniowe Lorac, Wiper, Tece oraz Viega zapewniające wysoką jakość wykonania, oraz solidność. Innowacją na rynku są odpływ liniowy Viega Advantix Vario oraz Viega Cleviva  – które można docinać na odpowiednią długość, nie martwiąc się o to czy wcześniej dobrze wymierzyliśmy przestrzeń pod prysznicem. Ten uniwersalny odpływ liniowy sprawdzi się przy montażu prysznica bez brodzika 80x80 90x90 120x80 cm czy podczas tworzenia strefy kąpielowej złożonej z kilku ścianek. Warianty dostępne w ofercie firmy Viega zapewniają szybki montaż i estetyczny wygląd. Dodatkowo Viega Advantix Vario oraz Viega Cleviva występuje jako odpływ liniowy niski, który wymaga jedynie 7 cm wkucia się w posadzkę, co jest doskonałą alternatywą nie tylko dla nowopowstałych łazienek, lecz także tych remontowanych. 
  1. Viega Advantix Vario odpłwy liniowy standardowy - głebokość zabudowy 95 mm.
2. Viega Advantix Vario odpłwy liniowy wersja niska (do płytkiej zabudowy / remontowa) - głębokość zabudowy 70 mm. Model do zastosowania w miejscach z ograniczoną możliwością wkucia w posadzkę np. w blokach i piętrach domu jednorodzinnego.
1. Viega Cleviva odpływ liniowy standardowy
2. Viega Cleviva odpływ liniowy wersja niska (do płytkiej zabudowy / remontowa)

Viega Advantix i Cleviva

Swing-Line
Nowoczesny
Biały
Kraków, Warszawa, 29 innych miast
120 cm
195 cm
Brak opinii na temat tego produktu.

Opinie o produkcie Ronal Swing-Line Ścianka prysznicowa boczna - 120 x 195 cm biały Pas satynowy poziomy (SLT112000451)


Twoja ocena:

Napisz opinię na temat tego produktu:

Antyspam *



Zakupy na raty w naszym sklepie to czysta przyjemność! We współpracy z Santander Consumer Bank stworzyliśmy najlepsze warunki zakupowe. 

Bez zbędnych formalności, mało widocznych druczków, poręczycieli i konieczności wpłaty własnej. Na atrakcyjnych warunkach i w oparciu o nieskomplikowane procedury, dzięki którym możesz łączyć różne źródła dochodu.

Decyzję otrzymasz w kilka chwil, a kredyt możesz rozłożyć na dogodne raty nawet do 48 miesięcy, przy minimalnej wartości zamówienia od 100zł do 50 000zł! Online, osobiście czy przez kuriera - to Ty decydujesz!

Wystarczy, że wyślesz na sklep@lazienkarium.pl listę produktów którą pragniesz kupić wraz z informacją o zakupach na raty lub w uwagach zamówienia wpisz "raty", a nasz konsultant przeprowadzi Cię przez cały proces od wypełnienia wniosku po dostawę produktów!

Więcej informacji znajdziesz również na stronie Santander Consumer Bank
Wybierz swój język (choose your language):
 
  Polski
 
 

 
   Polski
Zasady zwrotu podatku VAT podróżnym spoza UE (Ukraina, Białoruś, Rosja, Szwajcaria, Norwegia etc.)
Co należy zrobić aby otrzymać zwrot podatku VAT?
Nabyty w naszej firmie towar (UWAGA! Minimalna kwota zakupu wynosi 200 pln) należy w stanie nienaruszonym, wywieźć poza teren Unii Europejskiej nie później niż w ostatnim dniu trzeciego miesiąca, następującego po miesiącu w którym dokonano zakupu.

Jakie dokumenty są potrzebne? Dla wygody naszych klientów, zawsze kompletujemy całą potrzebną dokumentację. Podczas zakupu każdy Klient z kraju nie należącego do UE otrzymuje od nas:

- Fakturę
- elektroniczny dokument „ Zwrot Vat dla podróżnych”

Aby dokument „Zwrot Vat dla podróżnych” mógł zostać wystawiony prawidłowo, pracownicy naszej firmy zawsze proszą o podanie numeru Paszportu lub numeru innego dokumentu tożsamości osoby przekraczającej granicę Polski. Z powyższymi dokumentami oraz zamówionym asortymentem, należy udać się na przejście graniczne.

A co na granicy?
Na granicy należy przedstawić otrzymane dokumenty funkcjonariuszowi Służby Celno-Skarbowej  (wydrukowane lub na urządzeniu mobilnym), które w Urzędzie Celnym zostaną sprawdzone pod kątem prawidłowości danych osoby wywożącej asortyment, jak również przewożonego towaru. System TAX FREE wygeneruje elektroniczne potwierdzenie wywozu dla wszystkich okazanych dokumentów TAX FREE.

Jak odbywa się zwrot zapłaconego VATu?
Po przekroczeniu i ocleniu towaru, prosimy o przekazanie informacji o przekroczeniu granicy do Działu Handlowego.  

Do 14 dni od otrzymania informacji o przekroczeniu granicy, przelew kwoty VAT zostanie dokonany na podane przez Państwa konto. Przelew wykonywany jest w złotówkach [PLN], na życzenie wykonujemy również przelewy w euro [€]. W związku z wysokimi kosztami przelewów zagranicznych, nasza firma pobiera opłatę manipulacyjną wynoszącą 150 zł, niezależnie od wartości zamawianych towarów.

UWAGA! Nasz bank nie realizuje przelewów na konta banków w Białorusi.

Serdecznie zapraszamy do zakupów.
 

 
 
   Український
Правила повернення ПДВ подорожуючим громадянам, країни яких не входять в ЄС (Україна, Білорусія, Швейцарія, Норвегія і т.д.)

Що потрібно зробити, щоб отримати відшкодування ПДВ?
Придбаний в нашій компанії товар (УВАГА! Мінімальна сума покупки становить 200 зл) повинен бути вивезений в недоторканому стані за межі Європейського Союзу не пізніше останнього дня третього місяця, наступного за місяцем, у якому була здійснена покупка.

Які потрібні документи? Для зручності наших клієнтів ми завжди оформляємо всю необхідну документацію.  Під час покупки кожен клієнт із країни, що не входить до ЄС, отримує від нас:

- Рахунок-фактуру
- електронний документ «Відшкодування ПДВ для подорожуючих»

Щоб документ «Відшкодування ПДВ для подорожуючих» був оформлений правильно, наші співробітники завжди запитують номер паспорта або номер іншого документа, що засвідчує особу людини, яка перетинає польський кордон. З вищезазначеними документами та замовленим асортиментом слід приїхати на пункт пропуску.

А що на кордоні?
На кордоні отримані документи необхідно пред’явити співробітнику митної служби (роздруковані або на мобільному пристрої). Митний орган перевірить правильність даних особи, що вивозить товар та сам товар, що перевозиться. Система TAX FREE створить електронне підтвердження вивезення для всіх пред'явлених документів TAX FREE.

Як відшкодовується ПДВ?
Після перетину та митного оформлення товару надайте інформацію про перетин кордону до відділу продажу.  

Протягом 14 днів після отримання інформації про перетин кордону сума ПДВ буде перерахована на вказаний вами рахунок. Переказ здійснюється в злотих [PLN], за запитом ми також робимо перекази в євро [€]. Через високу вартість закордонних переказів наша компанія стягує операційні кошти за обробку в розмірі 150 злотих, незалежно від вартості замовленого товару.

УВАГА! Наш банк не здійснює перекази на банківські рахунки в Білорусі.

Щиро запрошуємо вас до покупок.
 

 
   English
Rules of the refund of VAT to travellers from non-EU countries (Ukraine, Belarus, Russia, Switzerland, Norway, etc.).
What do I have to do to get a VAT refund?
The goods purchased from our company (NOTE: the minimum purchase amount is PLN 200) must be transported outside the European Union, intact, no later than the last day of the third month following the month in which the purchase was made.

What documents do I need? For the convenience of our customers, we always complete all the necessary documentation. At the time of purchase, every customer from a non-EU country receives from us:

- An invoice
- An electronic document ‘Vat refund for travellers’

In order for the ‘Vat Refund for Travellers’ document to be issued correctly, our staff always ask for the passport number or the number of any other identity document of the person crossing the Polish border. With the above documents and the ordered goods, you will need to go to the border-crossing point.

What will happen at the border?
At the border, you should present the received documents to an officer of the Tax and Customs Service (printed or on a mobile device), which will be checked at the Customs Office to ensure that the data of the person exporting the assortment as well as the transported goods are correct. The TAX FREE system will generate an electronic confirmation of export for all TAX FREE documents presented.

How does the VAT refund take place?
Once the goods have crossed the border and been customs cleared, please forward the information about the border crossing to the Sales Department.  

The VAT amount will be transferred to the account provided by you within 14 days of the receipt of the information about the border crossing. The transfer is made in Polish zloty [PLN]. On request, we also make transfers in Euro [€]. Due to the high cost of foreign transfers, our company charges a handling fee of PLN 150, irrespective of the value of the goods ordered.

NOTE! Our bank does not make transfers to bank accounts in Belarus.

You are more than welcome to make a purchase.



 

Rekomendacje i wyróżnienia